Review Buku Teroka Sains 1 dan 2

buku teroka sains

Pernah dengar tentang buku Teroka Sains? Buku Teroka Sains 1 dan 2 ni memang sangat bagus untuk memupuk minat anak-anak meminati bidang sains. Buku Teroka Sains ini  sangat bagus kepada anak-anak kerana banyak gambar dan paling penting, banyak fakta pelik dan tidak pernah kita dengar sebelum ini.


Buku Teroka Sains adalah hasil nukilan Dr. Wan Fahmi dan Dr. Nur Annies. Buku ini ditulis dengan fakta yang menarik, gaya penulisan yang mudah untuk difahami dan paling penting, sangat mengujakan anak-anak.


Beli di sini  https://kl.ik.my/AyuYN


Di samping itu juga, buku Teroka Sains ini dapat menarik minat anak-anak untuk mencintai Sains dan Keajaiban Alam/Makhluk ciptaan Tuhan.


Buku Teroka Sains ini boleh digunakan sebagai medium memupuk semangat anak-anak untuk membaca. Ini kerana kandungan buku Teroka Sains ini menggunakan ayat menarik, ringkas dan padat. Buku yang berwarna warni ini juga membantu menarik minat anak-anak untuk membaca dan menjauhkan diri mereka dari telefon.


Isi kandungan Buku Teroka Sains 1 dan Teroka Sains 2

Apa Isi kandungan buku Ini Sampai Ramai Anak-anak Sangat Teruja Untuk Dapatkan Buku Teroka Sains 1 dan Teroka Sains 2?


Buku Teroka Sains 1 


Mengandungi 5 bab utama termasuk fakta angkasa, mikrob, manusia, haiwan dan tumbuhan. Setiap bab mengandungi 30 fakta yang ringkas, padat dan menarik.  Di bawah ialah contoh halaman Buku Teroka Sains 1 iaitu Menerokai Keajaiban Alam Ciptaan Tuhan

buku teroka sains 1

Buku Teroka Sains 2 


Buku teroka sains 2 mengandungi fakta-fakta pelik, unik dan kelakar tentang haiwan. Di bawah ialah contoh halaman buku teroka Sains 2 yang mengandungi Fakta Pelik, Unik dan Kelakar Haiwan

buku teroka sains 2

Maklum Balas Pembaca Buku Teroka Sains


Ramai di kalangan pembaca berpuas hati dengan buku Teroka Sains dan memberi maklum balas yang positif. 

teroka sains

teroka sains

teroka sains

teroka sains

 

Jom beli buku Teroka Sains 1 dan 2 dengan RM35 sebuah. Dapatkan sekarang sebelum kehabisan stok.


 https://kl.ik.my/AyuYN

 https://kl.ik.my/AyuYN

https://kl.ik.my/AyuYN

Previous Post Next Post