Penawaran YH2 Capital Scholarship


Penawaran YH2 Capital Scholarship. Melalui laman web Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM), satu penawaran biasiswa oleh  YH2 Capital telah ditawarkan kepada semua pelajar Malaysia.  Program Biasiswa YH2 dilancarkan pada 2019 dan dibiayai sepenuhnya oleh YH2 Capital Management Pte. Ltd. di Singapura. Program ini menawarkan biasiswa dan tajaan sepenuhnya bagi pengajian peringkat ijazah di Magdalene College, University of Cambridge, United Kingdom.

Program Biasiswa Modal YH2 dilancarkan pada 2019 dan dibiayai sepenuhnya oleh Pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif YH2 Capital Management Pte. Ltd. di Singapura. Program ini menawarkan satu Biasiswa yang dibiayai sepenuhnya, setiap tahun untuk kajian sarjana di Magdalene College, University of Cambridge di United Kingdom. Jawatankuasa pemilihan Biasiswa ini mencari calon Malaysia yang cemerlang dengan kualiti akademik dan peribadi yang cemerlang yang tidak mempunyai kewangan penuh untuk melanjutkan pelajaran di University of Cambridge tanpa bantuan Biasiswa.

Pelajar Malaysia yang belajar di luar negara, terutamanya yang belajar di Singapura, di Malaysia, dialu-alukan memohon Biasiswa.



Previous Post Next Post